Monday 25 August 2014

Set Milkbooster Shaklee

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Hari ni Anis nak review mengenai  SET MILKBOOSTER. Set penyusuan Shaklee sekarang dah masuk dalam  LIST MUST HAVE ITEM bagi ibu-ibu yang baru melahirkan dan mahu menyusukan anak. Pelbagai Set Penyusuan Shaklee yang ditawarkan, semuanya bergantung pada poket-poket ibu sendiri.

Bukan sahaja ‘breast’ penuh dengan susu, malahan susu akan menjadi lebih pekat kerana penuh dengan khasiat dan vitamin. Lagi yang menariknya tentang set yang HOT ini ibu sendiri menjadi lebih sihat dan bertenaga. Tiada masalah sakit badan untuk bangun berkali-kali menyusukan anak, mengepam di tempat kerja juga melaksanakan tanggungjawab sebagai ibu dan isteri.


Nak tahu kenapa ibu-ibu di luar sana memilih SET BAJET HOT MILKBOOSTER Shaklee ini ?? Jom Anis kongsikan ….




~ ESP + ALFALFA = membuatkan susu jadi lebih pekat, hasilnya anak cepat kenyang dan kurang meragam.

~ ESP + ALFALFA = meningkatkan penghasilan susu ibu, sekarang dah boleh kumpul stok susu dah.

~ ESP + ALFALFA = mengurangkan berat badan. Memang BEST sebab ESP memberikan rasa kenyang lebih lama & ALFALFA membantu menyah toksin.

~ ESP + ALFALFA = mencantikkan kulit ibu dan baby. Kulit jadi halus dan gebu. Dan ramai yang perasan kulit anak juga turut putih bersih dan cantik.. ^_^

~ ESP + ALFALFA = membuatkan ibu lebih cergas bertenaga, kurang letih dan mengantuk disiang hari. Dan tiada masalah keputihan yang melanda untuk para ibu.




Berminat nak try SET MILKBOOSTER ini, jom contact Anis,



No comments:

Post a Comment