Thursday 28 August 2014

Cara Jadi Ahli Shaklee

Nak jadi ahli Shaklee ada 2 cara, tapi sebelum tu mesti nak tahu kan apa kelebihan jadi ahli Shaklee kan? Anda boleh klik disini, Kelebihan Jadi Ahli Shaklee .


Cara 1 : 


Dengan membayar yuran keahlian sebanyak RM65 seumur hidup. Tambah kos postage untuk Semenanjung Malaysia RM10 dan untuk Sabah dan Sarawak RM20. Nanti anda akan menerima starter kit/beg Shaklee direct dihantar dari HQ Shaklee di Subang tu ke rumah anda.

Dengan mendaftar sebagai ahli, anda sudah pun bergelar pengedar sah Shaklee di samping boleh beli semua produk Shaklee pada harga ahli. Jimat berganda-ganda. Jadi ahli untuk makan sendiri pun boleh.

Cara 2 :

Untuk keahlian percuma pula, setiap pembelian barang Shaklee minimum RM680 dan ke atas iaitu 200 points (UV), anda secara automatik dapat menjadi pengedar Shaklee untuk seumur hidup. Yang lagi best, bukan sahaja dapat jimat yuran keahlian yang berharga RM75/RM85 tu anda juga akan dapat cek duit (bonus) bulan berikutnya yang akan dikreditkan kedalam akaun bank anda. Kalau kira-kira, sudah jimat rm100++ dah.

Contact Anis untk maklumat lanjut dan sebarang pertanyaan. Nanti Anis akan bg details untuk bank in kan duit dan Anis akan prossenya secepat yang mungkin kerana sekarang ni pendaftaran ni boleh di lakukan dihujung jari je. Klik-klik dah siap. Nak tahu mcm mana, jom join ahli dlu ya. hehe ^_^




No comments:

Post a Comment