Monday 22 September 2014

Giveaway Saya Nak Vitamin Shaklee RM500

As salam semua pengunjung tegar blog ini. Ni adalah 1st GA saya untuk bulan ni. Hehe. Dah berhabuk rasa blog ni lama tak update. Hihi. Ada masa terluang macam hari ni baru lah boleh buat entri baru.

Jom join GA ni. Hadiah ia juga best tau ! Macam biasa kalau nak join klik gambar kat bawah erk.



Kenapa Saya Nak Vitamin SHAKLEE??

Kenapa ya saya nak vitamin ni?? Haa ! Kalau nak tahu saya baru start kenal produk Shaklee ni bulan Febuari 2014. Walaupun masih dikatakan agak baru consume, namun saya memang tak nafikan yang supplements Shaklee memang produk paling BEST yang pernah saya ambil. 

Buktinya kan sekarang dah jarang sangat terkena penyakit seperti selsema, demam dan masalah resdung saya juga dah makin hilang. Dah tak bersin time pagi. Alhamdulillah semuanya dengan izin Allah S.W.T. Perubahan kulit pun makin ketara, makin berseri dan lembut jer rasa (perasan jap ! hehe)

So, jom ramai-ramai join GA ni. Insya-Allah kalau ada rezeki boleh menang produk super duper jimat ni secara percuma. :)

JOM JOIN !! ^_^




2 comments: